Kampaň Lepší péče přináší osvětu na web i do České televize

16. 9. 2011 | Aktuality | Zelená hvězda

Nebojte se, netrapte se, zeptejte se! To je hlavní výzva nové osvětové kampaně společnosti B. Braun, v níž se setkáte s tématy léčby inkontinence, kloubních onemocnění či podvýživy.

Kampaň Lepší péče má oslovit lidi s různými zdravotními problémy. Přední čeští odborníci se v rámci tohoto osvětového projektu snaží zbavit nemocné počátečního strachu a ukázat jim, že mnoho nepříjemných zdravotních komplikací lze dnes řešit velmi účinně pomocí moderních způsobů léčby.

Kampaň se koná pod záštitou společnosti B. Braun Medical, předního dodavatele zdravotnických prostředků a technologií v České republice. Lubomír Klepáč, člen vedení skupiny vysvětluje záměr celého projektu následovně: „Často se setkáváme s tím, že se lidé bojí s lékaři otevřeně hovořit o svých zdravotních problémech, a nedozví se tak o metodách, které se díky novým poznatkům a technologiím neustále vyvíjí. Proto jsme se rozhodli realizovat projekt Lepší péče.“

Do projektu se zapojila i Česká televize, která během září a října odvysílá tři informativní pořady. Na kanálech ČT 1 a ČT 24 se tak postupně setkáte s tématy léčba inkontinence, artroskopické operace a podvýživa.

Projekt Lepší péče má také svůj vlastní web, kde najdete rozhovory s lékaři, zkušenosti pacientů, poradnu a další informace k vybraným onemocněním či zdravotním problémům. Zpracována jsou zatím tři výše zmíněná témata, v budoucnu je ale v plánu jejich okruh postupně rozšiřovat.

Zelená hvězda | další články autora